"پریناز ایزدیار": جلوه جشنواره تلویزیون جام جم با بررسی و قضاوت آثار همان سال هنرمندان بیشتر می‌شود.

"پریناز ایزدیار" بازیگر سریال "زمانه" با اشاره به حضورش در جشنواره جام جم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره جام جم بهترین فرصت برای ارزیابی آثار تلویزیونی و هنرمندان فعال این عرصه است.
 
وی با اشاره به پیشنهادی برای قضاوت عادلانه‌تر آثار ساخته شده، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر جشنواره تلویزیونی جام جم مانند جشنواره فیلم فجر آثار همان سال مورد نظَر را مورد نقد قرار دهد خیلی منصفانه‌تر است.
 
ایزدیار اظهار داشت: تقدیر و تشکر از آثار ساخته شده در هر سال می‌تواند نظر به روز مخاطبان را با خود به همراه داشته باشد.
 
بازیگر سریال "زمانه" ادامه داد: معتقدم امسال در کنار بررسی آثار دفاع مقدس، باید سریال‌هایی با رویکرد طنز را هم قرار می‌دادند تا جشنواره فقط یک سویه نباشد.
 
ایزدیار درباره حضورش در جشنواره "فیلم فجر" تصریح کرد: در فیلم سینمایی "خط ویژه" در نقش دختری که از بقیه کاراکترها عاقل‌تر بوده و در پی ازدواج با مردی دچار مشکل می‌شود به جشنواره فیلم فجر می‌آیم.
 
وی درباره حضورش در آثار تلویزیونی افزود: پیشنهاد خاصی که توجه مرا جلب کند، نداشته‌ام و باتوجه به این شرایط ترجیح می‌دهم در آثار سینمایی فعالیت کنم.
 
این بازیگر خاطر نشان کرد: اگر پیشنهاد خوبی در عرصه سینما و تلویزیون شود به طور قطع آن را می‌پذیرم در غیر اینصورت کم کارتر به نظر می‌رسم.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.