مهشید افشارزاده کارگردان فیلم سینمایی «پنج ستاره» معتقد است اگر اثر با مخاطب ارتباط برقرار نکند، دستاوردی بی‌نتیجه است.

به گزارش  حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مهشید افشارزاده درباره تازه ترین فیلم خود گفت: «پنج ستاره» با دغدغه‌هایی که در سر داشته ام ساخته شده و امیدوارم این فیلم بتواند نظر منتقدین و مخاطبان در جشنواره را جلب کند. من سعی کرده ام دراین فیلم درکی که طی سال های گذشته به واسطه تجربه و ممارست از سینما دریافت کرده ام، ارائه دهم.

وی یادآور شد: همواره در زمینه فیلمسازی تلاشم برای ساخت یک فیلم این گونه بوده که فیلم را مانند کالای هنری ارائه دهم. ضمن این که بر این باورم هنرمند برای مردم به خلق اثر می پردازد، پس اثری که ارائه می کند باید ساده و قابل درک باشد زیرا اگر مخاطب با اثر ارتباط برقرار نکند در نهایت دستاورد هنرمند بی نتیجه خواهد ماند.

این کارگردان سینما با اشاره به فیلم «آغاز دوم» به عنوان اثری که در جشنواره «آینه و آفتاب» اصفهان مورد توجه قرار گرفته بود، تأکید کرد: اما این فیلم به دلیل ویژگی هایی که داشت سمبولیک بود و تصور می کنم در زمان خود نتوانست آن طور که باید با مخاطب ارتباط برقرار کند. روی این اصل،تصمیم گرفتم امسال برای ساخت «پنج ستاره» یک خط سیر داستانی ساده و قابل لمس را در نظر بگیرم و فیلمی ساده ارائه کنم که برای مخاطبان قابل فهم باشد.

افشارزاده در ادامه سخنان خود افزود: دغدغه من از ابتدای ورود به سینما فیلمسازی بود. منتهی به دلیل مشکلاتی که در بستر آکادمیک رشته سینما وجود داشت در سال ۱۳۶۷ که وارد این عرصه شدم، نتوانستم رشته سینما را به طور مشخص در دانشگاه دنبال کنم. بنابراین در رشته تئاتر ادامه تحصیل دادم و بعد از دیدن یک آگهی در روزنامه جذب دنیای بازیگری شدم. با این حال بعد از چند سال فعالیت در حیطه بازیگری تصمیم گرفتم به دنبال علاقه شخصی خود یعنی فیلمسازی بروم.

افشار زاده در پایان درباره موضوع فیلم «پنج ستاره» گفت: این فیلم اثری است که به دلیل محتوا و نوع پرداخت قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را دارد. ضمن این که بازیگران این فیلم به خوبی در آن ظاهر شده اند که امیدوارم حاصل ارزشمند این کار در جشنواره امسال دیده شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار