صالح‌ميرزا آقايي بازيگر مجموعه تلويزيوني "مختارنامه" ميهمان برنامه اين هفته "ما و شما" سيماي كردي شبكه سحر مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، صالح ميرزا آقايي در برنامه "ما و شما" كه يك‌شنبه 29 دي ماه ساعت 21:00 به وقت تهران پخش مي‌شود، از تجربه ايفاي نقش در سريال تاريخي "مختارنامه" مي‌گويد.
 
وي در اين مجموعه نقش "جعفربن زبير" را ايفا كرده است. جعفر يك عرب جنگجوي وحشي‌‌ست و با تعصبي كه نسبت به برادر و خانواده خود دارد حاضر است هر كاري براي حفظ جان و جايگاه برادرش انجام دهد.
 
صالح ميرزا آقايي متولد 1349 است و فعاليت در عرصه بازيگري را از سال 71 آغاز كرده و در نمايش ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني مختلفي ايفاي نقش كرده است.
 
از جمله آثار نمايشي كه وي در آن‌ها به ايفاي نقش پرداخته "بازي، شادي، نمايش"، "چمدان"، "فرزندان ايستاده"، "شبي در طهران" و "بازرس" را مي‌توان نام برد.
 
بنا بر این گزارش،‌ ميرزا آقايي همچنين بازي در فيلم‌هاي سينمايي "فاتح"، "خلبان"، "هزاران زن مثل من"، "قدمگاه" و "شبح" و مجموعه هاي تلويزيوني "مهر خوبان"، "شن‌هاي كف رودخانه"، "گمگشته"، "تب سرد"، "ريحانه" و "كلاه پهلوي" را در كارنامه هنري خود دارد.
 
شراره خرازيان تهيه‌كننده برنامه "ما و شما" است و آزاد ابراهيمي اجراي آن را بر عهده دارد.
 
گفتنی است، اين برنامه شامل بخش‌هايي مانند گفت‌وگو با هنرمند ميهمان، نمايش بخش‌هايي از حضور بازيگر در سريال موردنظر و گزارش ارسالي از سنندج است و محمد محمدي و مصطفي قوامي (دستيار تهيه) و يحيي اميني (گزارشگر) از ديگر عوامل تهيه آن هستند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.