"یکتا ناصر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: این بازیگر فیلم‌نامه‌ی " زندگی جای دیگری است" را بسیار جذاب دانست و از کارگردانی "منوچهر هادی" و همکاری با حامد بهداد ابراز رضایت کرد.

"یکتا ناصر" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی با « حامد بهداد» در فیلم سینمایی « زندگی جای دیگری است» عنوان کرد: یکی از اولویت های من برای انتخاب یک نقش حضور سایر بازیگران ماهر در این اثر است. 

وی افزود: بازی هر یک از هنرمندان در یک فیلم، بر روی نحوه‌ی ایفای نقش و بازی سایر افراد نیز تاثیر گذار است و حامد بهداد هنرمند بزرگی است وبه خود واقف است. 

وی در خصوص فیلم‌نامه‌ی «زندگی جای دیگری است» عنوان کرد: پس از خواندن فیلم‌نامه به آن علاقمند شدم و داستان آن برایم بسیار جذاب بود. 

" یکتا ناصر" همچنین جشنواره‌ی فیلم فجر امسال را بسیار پر بار دانست و افزود: جشنواره‌ی امسال با وجود کارگردانان بزرگ و مطرح سینمای ایران و آثار آنان بسیار تماشایی و پر مخاطب خواهد بود. 

برنده سیمرغ بلورین جشنواره سال گذشته در خصوص همکاری مجدد با منوچهر هادی، اظهار داشت: کارگردانی« زندگی جای دیگری است» به خوبی انجام شده و من از حضور در جشنواره‌ی امسال با بازی در این فیلم بسیار خوشحالم. 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.