نماینده مردم دالاهو و اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات اخیر به مجلس گفت‌:‌نظارت بر مجلس و وزرا حق مجلس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌:‌"‌علی جلیلیان " نماینده مردم اسلام آبادغرب در بهارستان در نطق میان دستور خویش در صحن علنی مجلس با اشاره به انتقادات اخیر از مجلس شورای اسلامی اظهار کرد‌:‌ نمایندگان به طور ذاتی حق نظارت برکار دولت و وزرا را دارد.

وی ادامه داد‌:‌چرا دولت امروز مجلس را مدخل و مزاحم کارهای خود می‌داند؟نمایندگان مطابق قانون اساسی حق دارند از وزرا سوال بپرسند و عملکرد آنان را زیر نظر بگیرند بنابراین انتقادات اخیر کاملا غیر موجه است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در بهارستان خاطرنشان کرد‌:‌‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واسطه ارتباط تنگاتنگ خویش با مردم مشکلات مردم را بهتر می‌دانند و درک می‌کنند و می‌توانند وزرا را در مسیر درست هدایت کنند.

جلیلیان با اشاره به وعده‌های انتخاباتی "دکتر روحانی‌" اظهار کرد‌: ریاست جمهوری به جای پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای به فکر مشکلات اساسی مردم همچون معیشت،بیکاری و تورم باشند و دکتر روحانی به وعده‌های انتخاباتی خویش عمل کنند.

وی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد‌:‌ امروز شاهد نفوذ جریان‌های خاص تندرو در استانداری‌ها هستیم و متاسفانه نیروهای انقلابی و پاک‌باز یکی پس از دیگری از کار برکنار می‌شوند و استانداران جدید نیز به دلیل بی‌اطلاعی با این افراد که از تاثیرگزاران فتنه 88 بوده‌اند همکاری می‌کنند و اگر به این وضعیت رسیدگی نشود کشور را به سمت بی‌راهه سوق می‌دهند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در بهارستان با اشاره به توافق ژنو و مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد‌:‌تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید در مذاکرات حقوم مسلم ملت ایران را حفظ کند و ذره‌ای از آنها عقب نشینی نکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، دولت ، نظارت ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار