نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود گفت : برنامه هسته ای ایران باید هرچه زودتر متوقف شود و این اتفاق در اینده خواهد افتاد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص ؛ نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با هارپر ،‌ نخست وزیر کانادا که به سرزمین های اشغالی سفر کرده ، ادامه داد : برنامه هسته ای ایران تسلیحاتی است و نباید ادامه پیدا کند . 

وی در ادعاهای خود افزود :‌ ایران نه تنها نباید سلاح اتمی بسازد بلکه حق این که توان ساخت این تسلیحات را نیز کسب کند ،‌ ندارد . 

وی همچنین اعلام کرد اسرائیل در آینده ای نزدیک درس خوبی به حماس خواهد داد.  بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل متعهد شد برنامه هسته اي نظامي ايران را متوقف کند.


نتانياهو همچنین در کنفرانس خبري با استفان هارپر همتاي کانادايي خود گفت :‌ ما به کساني که به ما حمله مي کنند، پاسخ مي دهيم. اگر حماس و ديگر سازمان ها اين درس را فراموش کرده اند، آنها با متحمل شدن هزينه هايي آن را دوباره و به زودي ياد خواهند گرفت. 

 وزارت امور داخلي دولت حماس کمي پيش از اين استقرار  نيروهاي امنيتي را در مرز با اسرائيل اعلام کرده بود تا  آتش بس حفظ شود.  اين آتش بس 21 نوامبر 2012 تحت نظارت مصر اجرا شد. 

درگيري ها روزهاي اخير در مرز اسرائيل با نوار غزه افزايش يافته است. به گفته تحليلگران اسرائيلي اين درگيري ها امکان حمله نظامي جديد اسرائيل را در نوار غزه شدت داده است.

در آخرين عمليات نظامي اسرائيل در نوار غزه به نام « ستون ابر » ( 14 تا 21 نوامبر سال 2012)، بيش از 170 فلسطيني و شش اسرائيلي کشته شدند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به سخنرانی روز گذشته " استفان هارپر" نخست وزیر کانادا در کنست این رژیم گفت : این سخنان تا همیشه در یاد اسرائیلی ها خواهد ماند .  

گفتنی است هارپر در سخنرانی روز گذشته خود در کنست اسرائیل حمایت بی سابقه ای از تل آویو داشته و با انتقاد از ایران اعلام کرد علیرغم تعلیق تحریم های از سوی اتحادیه اروپا ،‌این کشور همچنان به تحریم های ضد ایرانی ادامه خواهد داد . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار