فرماندار خرم‌آباد از افتتاح بیش از 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تثبیت‌کننده نظام مقدس اسلامی هستند.

فرماندار خرم‌آباد به لزوم برگزاری با شکوه جشن‌ها و مراسم‌های دهه فجر پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در راستای فراهم نمودن زمینه حضور گسترده مردم، امسال مراسم‌های دهه فجر با نشاط‌تر و پرشوق‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

ولی‌پوری انقلاب اسلامی و جشن‌های آن را متعلق به آحاد مردم دانست و بیان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند وامسال نیز با شور و شوق خاص مجری جشن‌های انقلاب هستند.

فرماندار خرم‌آباد به تنوع و گستردگی برنامه‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ستاد دهه فجر اشاره  و عنوان کرد: در دهه فجر امسال بیش از 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... در سطح شهرستان خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ولی‌پوری در بخش دیگر از سخنان خود خواستار همکاری بیشتر صدا و سیمای مرکز لرستان و اهالی رسانه در راستای پوشش برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی دهه فجر در سطح شهرستان خرم‌آباد به ویژه در سطح بخش‌ها و روستاها شد و از آنان خواست تا با اطلاع‌رسانی به موقع و پوشش تصویری مناسب این مراسم‌ها، اقدامات صورت پذیرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بخش‌ها و روستاها به افکار عمومی منعکس کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، خرم آباد ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.