مسئول کمیته اجرایی هیئت ورزش روستایی و بومی محلی مازندران گفت: تیم ساری در دو بخش مردان و زنان قهرمان تیراندازی المپیاد ورزشی روستائیان استان شد.

ایزدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:در نخستین دوره المپیاد ورزشی روستائیان در رشته تیراندازی 18 تیم شرکت کردند که در نهایت تیراندازان زن و مرد ساروی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

وی با اشاره به حضور 10 تیم در بخش مردان و هشت تیم در بخش زنان و با حضور 52 تیرانداز تصریح کرد:در نخستین المپیاد ورزشی در رشته تیراندازی 30 تیرانداز مرد و 22 تیرانداز زن در سالن تیراندازی انقلاب ساری با هم رقابت کردند.

مسئول کمیته اجرایی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مازندران ابراز داشت:در دو بخش مردان و زنان هر سه تیرانداز ساروی با بیشترین امتیاز اول تا سوم شدند.

ایزدی گفت:سعید یعقوبی،آوقولی محلی ومحمدرضا صادقی به عنوان سه ورزشکار تیرانداز ساروی به ترتیب با 50، 49 و 47 امتیاز اول تا سوم شدند.

وی درباره امتیازات پنج نفر المپیاد اظهار داشت: سعید یعقوبی از ساری با 49 امتیاز، محمدعلی صالحیان از بابل با 37 امتیاز، علی اصغر رزاقی از بابلسر با 34 امتیاز، ادریس عموزاد از گلوگاه با 31 امتیاز و داوود جمالی از جویبار با 28 امتیاز اول تا پنجم شدند.

مسئول کمیته اجرایی هیئت ورزش روستایی و بومی محلی مازندران درباره نفرات برتر تیراندازی بانوان گفت: سونیا اسماعیلی،حنیفه میرزا خانی و نسیم ضامنی هر سه از ساری به ترتیب با 43، 41 و 40 امتیاز اول تا سوم شدند.

ایزدی درباره نفرات برتر پنج نفر المپیاد بانوان افزود:سونیا اسماعیلی از ساری با 43 امتیاز، لیلا اعلایی از نوربا 37 امتیاز، سیده فاطمه جعفری از بابل با 36 امتیاز، فاطمه یدالهی از بابلسر با 34 امتیاز و سحر مدانلو با 31 امتیاز به ترتیب اول تا پنجم شدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.