"امیر رضا دلاوری" گفت: اصولا در جشنواره‌ها به سیمرغ فکر نمی‌کنم،چون هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست؛ وقتی که در مقام داور هستیم باید جانب انصاف را داشته باشیم.

"امیر رضا دلاوری" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص جشنواره فیلم فجر بیان کرده امیدواریم که هر سال جشنواره نسبت به سال‌های قبل به لحاظ کیفی، فیلم‌های حاضر و برنامه‌ها بهتر برگزار شود. هرکسی که به عنوان دبیر جشنواره انتخاب می‌شود اهدافی را برای برگزاری بهتر جشنواره دارد. 

وی ادامه داد: به نظر من سطح کیفی جشنواره فیلم فجر به فیلم‌های راه‌یافته به آن برمی‌گردد.

دلاوری افزود: به برج میلاد لقب کاخ جشنواره را داده‌اند تا هنرمندان، دست اندرکاران سینما، مطبوعات و رسانه‌ها با حضور در این مکان فیلم‌ها را تماشا کنند، اما با حضور افراد غیر سینمایی در این مکان جا برای کسانی که دعوتنامه دارند، نیست.  
 
این بازیگر گفت: امسال به دلیل حضور فیلم‌های شاخص و فیلم اولی‌ها جشنواره خوبی خواهیم داشت.  
دلاوری در خصوص گرفتن سیمرغ تصریح کرد: اصولا در جشنواره‌ها به سیمرغ فکر نمی‌کنم، از همان سال‌های اول که به تلویزیون، تئاتر و سینما وارد شدم به این قضیه فکر نکردم، چون هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. وقتی که در مقام داور هستیم باید جانب انصاف را داشته باشیم. 

وی در خصوص ثابت بودن دبیر جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: ما نیاز به برنامه‌های بلند مدت داریم، انتخاب ثابت "رضا داد" یا هر کس دیگر به عنوان دبیر جشنواره بسیار خوب است، زیرا اشکالات جشنواره قبل از برطرف و اهداف بلند مدتی را اجرایی می‌کند. 

وی افزود: امیدوارم که در جشنواره سی و دوم فیلم‌های خوبی را ببینیم و عدالت و قضاوت در خصوص فیلم‌ها رعایت شود. 

دلاوری در خصوص نقش خود در فیلم‌های "چ" و "فردا" خاطر نشان کرد: در فیلم سینمایی "چ" ساخته حاتمی‌کیا نقش "شیروان" مجاهد کرد را ایفا می‌کنم و در فیلم "فردا" نقش "احمد" شاگرد مکانیک را ایفا می‌کنم که در طول داستان اتفاقاتی رخ می‌دهد. 

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار