رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت: همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان اکران می شوند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سیروس ذوالفقاری با بیان این مطلب افزود: فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در مجتمع آمفی تئاتر مجتمع ارشاد برای علاقه مندان پخش می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نمایشگاه بزرگ کتاب با عرضه تازه های نشر همزمان با این ایام مبارک در مرکز استان برپا خواهد شد.
ذوالفقاری برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگ و هنر کارمندان دولت، برپایی نمایشگاه آثار کارکنان دولت، برگزاری کنسرت های موسیقی ویژه جوانان و بانوان و جنگ شادی انقلاب و کودکان ویژه نونهالان و کودکان را از جمله برنامه های این اداره در دهه فجر امسال برشمرد.
وی افزود: کنسرت موسیقی ویژه خواهران و بانوان در این دهه با حضور گروه موسیقی از تهران در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار و اختتامیه جشنواره استانی فیلم بسیج نیز با همکاری بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد.
وی همچنین گردهمایی بزرگ اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مجتمع ارشاد اسلامی ایلام را از برنامه های مهم دهه فجر امسال عنوان کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: اکران ، فیلم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.