سومين نشست مديران روابط عمومي هاي اورژانس سراسر كشور به منظور تبادل تجارب، دانش و اطلاعات در حوزه اطلاع رساني بين مراكز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي کشور در مركز اورژانس تهران برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ رئيس اورژانس تهران در اين نشست با بيان اينكه كشور ايران يك كشور حادثه خيز است، گفت: در طي سالهاي گذشته اورژانس كشور اولين سازماني بوده كه هميشه در محل حادثه حاضر شده و به مصدومین خدمات ارائه داده است اما تا به حال اطلاع رساني جامع و درستي از نحوه ارائه خدمات اين سازمان صورت نگرفته است.

دكتر رضا دهقانپور هدف از برگزاري اين نشست را افزايش آگاهي هاي مسئولين روابط عمومي ها از چگونگي اطلاع رساني جامع و بهنگام از نحوه امداد رسانی به مصدومین حوادث و نیز برگزاری کارگاههای آموزشی در این رابطه عنوان كرد.

بر اساس اين گزارش دكتر جعفر ميعاد فر، معاون اجرايي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي كشور نيز در اين نشست با بيان برخي مشكلات، به نقش موثر روابط عمومي ها در اورژانس پرداخت و تاکید کرد: نقش روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی به موقع و کامل تقویت شود.

وي با بيان اينكه ارتباط نزديك با رسانه ها مي تواند تلاش ها و سختي كار اورژانس را نشان دهد خاطر نشان كرد: اطلاع رساني بايد سنجيده، به روز و مستند باشد و اين تكليف شرعي و قانوني است و بايد همه مديران و كاركنان اورژانس به آن پايبند باشند.

وی یادآور شد: دست اندرکاران اورژانس باید تلاش كنند، فكر كنند و برنامه داشته باشند و سعي كنند از امكانات موجود نهايت بهروري مناسب را براي خدمت به مردم به کار گیرند.

گفتني است: اين نشست با تقدير از مديران برتر روابط عمومي هاي اورژانس كشور پايان يافت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.