مدیر دفتر طراحی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تعویض 10 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خود نگهدار در سنندج و مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،عبدی گفت: با توجه به روند رو به رشد سرقت سیم و استفاده از برق و انشعابات غیر مجاز در حاشیه شهرهای استان، دو شهر سنندج و مریوان برای اجرای طرح تعویض شبکه های هوایی فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار به صورت پایلوت انتخاب شدند و از مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن در مناطق منفصل شهری و حاشیه ای این شهرستان ها اجرا شد.
وی افزود: این طرح در سنندج به طول شش کیلومتر در مناطق آسالوله، دوشان، ننله و در نقاط حاشیه ای مریوان به طول چهار کیلومتر به صورت کلید در دست توسط پیمانکاران اجرا شد و جهت اجرای آن، مبلغی بالغ بر 1100 میلیون ریال از اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.
مدیر دفتر طراحی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: این طرح به صورت پایلوت و با اعمال خاموشی به مشترکین اجرا شده و با توجه به مزایا و نتایج حاصله در زمینه کاهش تلفات و کاهش استفاده از برق غیر مجاز از آن، در نظر است به صورت منظم و با اولویت بندی مناطق در سطح کلیه شهرستان ها و در حجم وسیعتری ادامه یابد.
عبدی با بیان اینکه تعویض شبکه های فشار ضعیف مسی با کابل خودنگهدار در این مرحله با اعمال خاموشی اجرا شده است گفت:با توجه به تمهیدات پیش بینی شده قرار است ادامه اجرای طرح به صورت خط گرم و بدون اعمال خاموشی اجرا شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: برق ، انشعابات ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.