کنده شماط، وزیر کار و امور اجتماعی سوریه که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفرده کرده است، با حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، کنده شماط، وزیر کار و امور اجتماعی سوریه که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفرده کرده است، با "حسین امیرعبداللهیان"، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

در این دیدار دوطرف درباره تحولات سوریه و راه‌های کمک‌رسانی به مردم این کشور که در اثر تحریم‌ها و دخالت‌های خارجی تحت فشار است تبادل نظر کردند.
 
در این دیدار وزیر کار سوریه ضمن تقدیر از جمهوری اسلامی ایران در ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم سوریه افزود: ملت و دولت سوریه همواره قدردان کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم سوریه هستند.
 
وی افزود: مردم سوریه در کنار دولت و ارتش این کشور آماده پاسخگویی به توطئه‌های دشمنان هستند و پیروزی‌های اخیر میدانی در سوریه نیز مرهون ایستادگی و مقاومت پیروزمندانه نیروهای مردمی و دفاع ملی در مقابل گروه‌های تروریستی بی‌مسوولیت است.
 
دراین دیدار امیرعبداللهیان نیز با تشریح مواضع کشورمان درباره تحولات منطقه تاکید کرد: امنیت، وحدت ملی و ثبات در سوریه و نبود دخالت خارجی در این کشور همواره از اصول ثابت جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 
وی افزود: ما همواه از راه‌حل سیاسی و انجام گفت‌وگوهای سوری - سوری و دخالت نکردن خارجی‌ها در امور داخلی این کشور و سایر کشورهای منطقه حمایت و نسبت به احترام به نظرات و انتخاب مردم سوریه برای برون رفت از بحران موجود تاکید می‌کنیم.
 
وزیر کار و امور اجتماعی سوریه که به دعوت وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی کشورمان در راس هیاتی به ایران سفر کرده است، در حضور خود در تهران علاوه بر ملاقات با وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی روز گذشته با دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسوولان دیگر نیز دیدار کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار