مدیر مرکز رشد پارک فناوری پردیس از سرمایه گذاری بیش از 11 برابری بخش خصوصی نسبت به دولت در این پارک در سال 92 خبر داد.

ˈاکبر قنبرپورˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به آخرین وضعیت پارک فناوری پردیس اظهارکرد: هم اینک بیش از 140 شرکت در این پارک عضو و مستقر هستند.

وی گفت: در سال 91 حدود 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید از سوی شرکت ها در پارک فناوری پردیس انجام شد و 20 شرکت نیز هم اکنون در مرکز رشد پارک فعال هستند.

قنبرپور از رونمایی هفت محصول فناورانه جدید شرکت ها در اجلاس سالیانه پارک در سال 92 خبر داد و افزود: با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از سه فناوری ردیاب ها و رادارها در حوزه دفاعی، یک محصول جدید در حوزه نشت یابی خطوط گاز و نفت، یک پروژه برای سیستم ناوبری هواپیما، پروژه تهویه هوای کابین خلبان و مسافران هواپیما و سیستم بایگانی هوشمند مدارک اداری پرده برداری شد.

وی با اشاره به بودجه 90 میلیارد ریالی پارک که با تخصیص 60 درصدی اعتبارات جاری و محدودیت هایی در اعتبارات عمرانی مواجه بود، تصریح کرد: بحمدالله به رغم این مساله، استقبال بخش خصوصی بسیار خوب بود که تاکنون 11 برابر مجموع بودجه دولتی در پارک سرمایه گذاری کرده اند.

مدیر مرکز رشد پارک فناوری پردیس از بهره برداری فاز دوم پارک با عنوان پارک فناوری سلامت با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت در آبان ماه خبر داد و گفت: با انجام این مهم هشت شرکت دارویی جدید به عضویت پارک فناوری سلامت در آمده و احداث ساختمان های خود را آغاز کرده اند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با تشکیل هیأت اجرایی و مشخص شدن مدیر و برنامه ها، مرکز رشد فیروزکوه تا قبل از آغاز سال جدید راه اندازی خواهد شد./ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.