رودهن؛

پارک فناوری پردیس وزنه ای مهم در خودکفایی داروسازی کشور

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان بستر تولید داروهای کمیاب وزنه ای مهم در خودکفایی داروسازی کشور، محسوب می شود .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، لاله افتخاری در مورد جایگاه علمی شهرستان پردیس گفت : پارک فناوری شهرستان پردیس از جمله مراکز علمی تولید علم در کشور به شمار می رود .

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پارک فناوری پردیس در مسیر توسعه ایران در بحث فناوری پیشگام بوده است، تصریح کرد: بخشی از نخبگان علمی ایران اسلامی در پارک فناوری پردیس اندیشه های خود را در مسیر تعالی ایران اسلامی هدایت می کنند .

افتخاری در ادامه این مطلب اضافه کرد: این مرکز تولید علم در بخش های پزشکی و داروسازی به موفقیت های زیادی با تولید داروهای کمیاب و داروهایی که کشور در گذشته به واردات آنها نیاز داشته ، دست پیدا کرده است .

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: پارک فناوری در بحث کاهش دامنه واردات دارو نقش دارد زیرا در بدنه آن داروهایی با وابستگی به غرب در گذشته تولید و در بازار عرضه می شود .

انتهای پیام/س   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.