مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان تهران گفت: توانمند سازی مدد جویان در معرض آسیب با ارایه آموزش‌های مهارتی از اهداف مهم این اداره کل در تعامل با سازمان‌های مردم نهاد درتهران است.

حمید رضا خانپور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور نظارت بر ارایه آموزش‌های مورد نیاز بازار کار، برنامه‌ریزی و نظارت بر فرآیند دوره‌های آموزشی، نظارت بر برگزاری آزمون، صدور گواهینامه مهارت از جمله اهداف این اداره کل در تعامل با سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران است.  
 
وی افزود: هم چنین توانمند سازی مدد‌جویان در معرض آسیب با ارایه آموزش‌های مهارتی از ضروریاتی است که در شهر تهران باید بدان توجه ویژه‌ای داشت به همین منظور این امر نیز در دستور کار قرار گرفته که با همکاری نهادهای مذکور به اهداف خود دراین زمینه دست خواهیم یافت.  
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: در راستای همکاری و تعامل با سازمانهای مردم نهاد مقرر شده است سازماندهی مهارت های حرفه‌ای کسب و کار تشکل‌های غیر دولتی عضو ستاد، ایجاد بانک اطلاعاتی و خوشه‌های کسب و کار تشکل‌های غیر دولتی و همکاری و مشارکت در شناسایی نیازهای مهارتی و حرفه‌ای جامعه از سوی ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردمی شهر تهران صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/ 
برچسب ها: تهران ، توانمند ، خانپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار