سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: بستن راههای نفوذ‌مان توسط هلال احمر وهمچنین درخشش دروازه‌بان جوان این تیم به بدشانسی میثاق افزود تا هلال احمر گربه سیاه تیم ما باشد.

محمودخوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم هلال احمر با استراتژی مبنی بر بستن فضا و همچنین دفاع مطلق به مصافمان آمده بود البته هیچ موردی به این نحو بازی نمی‌توان گرفت و من برای تیم  حریف حتی اگر بازی ایستایی ارائه دهد احترام می‌گذارم.

این همان کاری بود که مقابل تأسیسات انجام دادیم و به نتیجه رسیدیم. درجریان بازی برخلاف دیگر رقابت‌ها دروازه‌بانمان کم کارترین بازیکن زمین بود و تاکنون رقابتی چنین بی خطر و کم‌حمله انجام نداده بودیم اما درمقابل جعفری گلر تیم هلال احمر پرکارترین بازیکن زمین شد.

ضمن اینکه درخشش وی درون دروازه باعث کسب یک امتیاز توسط تیمش شد. عملکرد جعفری یاد آور روز‌های جوانی مصطفی نظری شد وبه صورتی حرفه‌ای دروازه را در امان نگه داشت.

وی افزود: سد دفاعی هلال احمر باعث شد تا بازیکنانم درهر موقعیت به دست آمده با دو مهره حریف رو به رو باشند و نتوانند به هدف برسند با توجه به بدشانسی که با آن روبه رو بودیم معتقدم هلال احمر گربه سیاه تیم میثاق شده است و هر کاری برای پیروزی به بن بست خورد.
از دست دادن پنالتی در شش ثانیه پایانی بازی مهرتأییدی بر این مدعاست.

البته با تمام شرایط سختی که این تیم با دفاع محکم خودبوجود آورددر پاورپلی توانستیم نتیجه 1-2 رابه تساوی رسانده اجازه پیروزی به شاگردان خبیری ندهیم.

شاید برخی از تساوی و یا شکست‌ها را بتوان به غرور و یا عدم تمرکز تیمها نسبت داد اما میثاق در روزی به تساوی رسید که دور از غرور و عدم تمرکز به رقابت پرداخت.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: معتقدم پور‌افشار داورمحترم و عادلی است به همین دلیل حتی اگر روز بد خودش را پشت سر بگذارد عملکردش را نقد نمی‌کنم تنها با کمی تمرکز بیشتر می‌توانست بهترین داوری را ارائه دهد زیرا نخستین گل دریافتی میثاق پس از خطایی بود که به نفع ما گرفته نشد، احترام وعلاقه زیادم نسبت به این داور باعث شدباز هم به این جمله که اشتباهات جزئی ازداوری است روی بیاورم.

وی درخصوص رقابت حساس با دبیری در هفته بیستم خاطر نشان کرد: با توجه به اتفاقات نیم فصل نخست دررقابت با دبیری انگیزه دو چندانی داریم.

هواداران تبریزی نیز تاکنون در رقابت‌های دبیری تنها به تشویق تیم خود پرداخته و فضای حاشیه ای ایجاد نکرده‌اند امیدواریم از حضورمان در تبریز نیز خاطره خوبی ایجاد کنند.

یکی از نکات مهم این رقابت شکست دبیری مقابل ماهان است که باعث شده شاگردان شمسایی مارگزیده شوند و به جبران شکست سنگین خود رقابتی دشوار را به نمایش بگذارند اما خوشبختانه شناخت دقیقی که به تفکرات کادر فنی این تیم وفرد فرد بازیکنانش همچنین برنامه بازی آنها داریم دستمان را برای رقابتی پایاپای بازگذاشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: فضا ، امتیاز ، نظری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار