وزیر بهداشت لبنان هدف از عملیات تروریستی در هرمل را ارعاب مردم عنوان و تاکید کرد که دستگاه امنیتی لبنان نیاز به حمایت دارد و کسی نباید از تروریسم حمایت کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه المنار ؛ " علی حسن خلیل" وزیر بهداشت لبنان در گفتگو با این شبکه در مورد انفجار تروریستی در هرمل اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع انفجار قربانبان حادثه به بیمارستانهای مختلف اعزام شدند. تاکنون یه شهید داشته ایم و وضعیت دو زخمی هم وخیم است که به بیمارستانهای مجهزتر منتقل شده اند. همه دستگاههای وزارت بهداشت لبنان در آماده باش کامل هستند تا اگر وضعیت دیگر زخمی ها هم وخیم شد آنها را به بیمارستانهای مجهز منتقل کرده و تحت معالجه قرار دهند.
وزیر بهداشت لبنان در مورد هدف تروریستها گفت: وقوع این حادثه دور از ذهن نبود بویژه اینکه در لبنان عده ای، از همین تروریستها حمایت می کنند و برخی هم فضا را برای انجام اینگونه اقدامات مهیا می سازند. امروز، دیگر محکوم کردن کفایت نمی کند بلکه همه باید برای مقابله با این مشکل بزرگ که خطری برای همه لبنانی هاست اقدام جدی انجام دهند. هر کس گمان می کند که از آتش تروریستها در امان است کاملا در اشتباه است.
"علی حسن خلیل" در مورد هرمل گفت: هرمل شهر مقاومان و شهداست و هدف قرار گرفتنش عجیب نبود. هدف از این اقدام تروریستی ارعاب و ایجاد نا امنی برای شهروندان عادی بود. امروز دستگاه امنیتی لبنان نیازمند حمایت است و کسی نباید آن را تحت فشار قرار دهد و به حمایت از کسانی بپردازد که با تروریستها در ارتباطند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار