تشکیل ائتلاف آمريکايی ضد افزايش تحريم‌های ايران

برخی گروه های فشار مستقر در واشنگتن، از ائتلافی حمایت می‌کنند که برضد تحریم‌های ایران فعالیت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، مجله کامنتری در پایگاه اینترنتی خود و در تحلیلی به قلم "تام ویلسون" نوشت: برخی گروه های فشار مستقر در واشنگتن، از ائتلافی حمایت می‌کنند که برضد تحریم‌های ایران فعالیت می‌کند. این ائتلاف متشکل از نهادهایی مانند "جی استریت" و "آمریکایی ها برای صلح اکنون" و تعدادی از سازمان‌ها و افراد حقیقی است که نسبت به منافع اسرائیل بی‌تفاوت هستند.

براساس این گزارش، در ژوئیه سال گذشته زمانی که دولت اوباما تحریم‌ها را جایگزینی برای اقدام نظامی برضد ایران قرار داد، جی استریت از تحریم‌ها حمایت کرد اما اکنون که دولت با تحریم‌ها مخالفت می کند جی استریت هم موضع خود را تغییر داده و همان سیاست دولت را پیش گرفته است.

گروه "آمریکایی ها برای صلح" در مخالفت با تحریم‌های ایران کمی ثابت قدم‌تر بوده است. آنها حتی زمانی که دولت آمریکا ادعا می‌کرد اعمال تحریم ها راه مناسبی برای تشویق ایران به شرکت کردن در مذاکرات هسته ای هستند، با تحریم ها مخالف بودند.

نویسنده در ادامه می‌نویسد: اکنون درمورد ایران افرادی که مخالف اقدام نظامی بر ضداین کشورند، مخالف تحریم‌ها هم هستند. در حقیقت برخی از افرادی که عضو این ائتلاف هستند، حامیان تحریم‌ها را به جنگ افروزی متهم می‌کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار