سایت شبکه تلویزیونی ورزش در راستای اهداف شبکه و به منظور بهر ه برداری مخاطبان شبکه از برنامه های آن در فضای مجازی راه اندازی شد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، مخاطبان این شبکه می توانند مهمترین اطلاعات درمورد برنامه های شبکه ورزش و رخدادها و وقایع ورزشی کشورو دنیا  را علاوه بردریافت از طریق گیرنده­های تلویزیون، در فضای مجازی و از طریق اینترنت ملاحظه کنند .

این سایت در بخش‌هایی معرفی برنامه ها ی شبکه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. از بخش‌های دیگر سایت شبکه ورزش سیما، تصاویری از عکس های ورزشی ، و مطالب اخبار ورزشی روز ایران وجهان را در دسترس مخاطبان می گذارد .

از نکات برجسته سازی این سایت می­توان از اعلام به روز و لحظه ای نتایج مسابقات لیگ های فوتبال، والیبال،کشتی و... نام برد و همچنین آخرین اخبار ورزشی که در شبکه زیر نویس می شود  به صورت نوار نوشتاری   در بالای صفحه­ی اصلی به رویت بیننده سایت می­رسد .
 
این شبکه بخش دیگری از وب‌سایتش را به اعلام کنداکتور شبکه ورزش سیما اختصاص داده است. وب سایت شبکه ورزش سیما به آدرس   varzeshtv.ir  در دسترس مخاطبان قرار گرفته است .

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار