سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران 20 فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فجر در سنندج از 15 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، قلعه‌شاخانی گفت: برای دومین سال متوالی و با همکاری حوزه هنری استان کردستان شاهد اکران عمومی فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در پردیس سینمایی بهمن سنندج خواهیم بود.
وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره در استان روز سه‌شنبه 15 بهمن رأس ساعت 9 و 30 دقیقه و با عبور کاروان هنرمندان عرصه سینما و فعالان این عرصه از میدان آزادی سنندج به سمت پردیس سینمایی بهمن شروع می‌شود و با اکران فیلم زمستان آخر از «سالم صلواتی» کارگردان کردستانی آغاز به کار خواهد کرد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: از 15 بهمن لغایت 25 بهمن شاهد اکران 20 فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فجر خواهیم بود و اقشار مختلف مردم در 80 سانس می‌توانند این آثار را مشاهده نمایند.
قلعه‌شاخانی با بیان اینکه قبل از اکران هر فیلم یک اثر فیلم کوتاه از فیلم‌سازان استان برای حاضران به نمایش در می‌آید،  گفت: در مجموع 35 فیلم کوتاه تولید فیلم‌سازان کردستانی در طول این 10 روز به نمایش گذاشته خواهد شد./ش
انتهای پیام
برچسب ها: اکران ، فجر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.