رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش برای کاهش جمعیت کیفری در کشور راهبرد قوه قضائیه است که در استان اردبیل نیز به جد دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی امروز در جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری دادگستری اردبیل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌ای بزرگ دانست و اظهار داشت: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک حادثه بزرگ تاریخی در دنیا رقم زدند که موجب بیداری ملت‌های آزاده در سراسر جهان شده است.

وی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران را جاری ساختن احکام الهی در روی زمین دانست و تصریح کرد: همه ما در قبال چنین امری مسئولیت داریم و بایستی وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهیم تا روز به روز شاهد شکوفایی و اقتدار بیش از پیش این نظام در کل دنیا باشیم.

قاصدی یک بار دیگر بر لزوم حبس‌زدایی تأکید کرد و افزود: تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری در دستگاه قضایی استان با قوت و اقتدار و با استفاده از تأسیسات حقوقی قانون جدید مجازات اسلامی ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه خاطر نشان کرد: ما معتقد هستیم در برخی از جرائم مجازات‌هایی مقرر شده که می‌توانند علاوه بر جنبه‌های تنبیهی جنبه‌های تربیتی و اصلاحی نیز داشته باشند .

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، جمعیت ، کیفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.