حضور هیئت‌های تجاری، صنعتی و اقتصادی دو کشور در شرایط کنونی بیانگر اثر گیری روند فعالیت‌های اقتصادی برای هر دو کشور ایران و فرانسه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، کورتینی رییس اتحادیه کارفرمایان فرانسه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه با بیان این مطلب گفت: فرانسه با توجه به شرایط پیش‌ آمده پس از مذاکرات اخیر هیئت تجاری خود را با بیش از 100 نفر از فعالان اقتصادی این کشور به ایران آورده تا مذاکرات در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله خودرو، صنایع نفت و گاز و سایر بخش‌های اقتصادی را برای احیاء روابط اقتصادی بین دو کشور به منظور ساختن آینده‌ای روشن‌تر به ایران آورده است.
 
وی با تأکید بر این نکته که ما چند سال غیبت در بازار ایران داشتیم عنوان کرد: بر این اساس سازمان مدف و سازمان توسعه تجارت ایران در راستای توسعه‌ی روابط بین فعالان اقتصادی دو کشور برنامه‌های لازم را برای حضور هیئت‌های تجاری به مرحله‌ی اجرا گذاشتند.
 
وی تصریح کرد: فرانسه می‌خواهد که تولیدات خود را با 63 میلیون جمعیت به سایر بازارهای جهانی از جمله بازار ایران منتقل کند.
 
کورتینی در پایان گفت: مهم‌ترین اولویت ما گسترش حضور صاحبان صنایع فرانسه در ایران به منظور افزایش تولیدات صنعتی در عرصه‌های مختلف از جمله خودرو، مخابرات و سایر صنایع مربوطه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار