معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: تعیین مسیرها و پست های ماشین‌آلات برفروب از دیگر اقدامات منطقه یک به هنگام بارش برف است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید نوربخش گفت: مسیرهای تردد و رفت و برگشت وسایل نقلیه و تقدم تأخر هر یک از آنها به هنگام بارش برف و اطلاع‌رسانی وضعیت مسیرها به رانندگان از اقدامات دیگر است.

نوربخش اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در امدادرسانی و بازگشایی معابر به هنگام بارش برف 70ایستگاه در سایتهای برفروبی در محلهای مناسب راه‌اندازی شد.

نوربخش بیان کرد: این ایستگاه‌ها به صورت کانکس برای اسکان کارگران و راننده‌های وسایل نقلیه سنگین که به صورت آماده باش هستند تدارک دیده شده است.

نوربخش بیان کرد: به منظور ساماندهی کارگران برفروب نیز 13محل اسکان کارگری در شمال تهران جانمایی و تجهیز شد.

نوربخش افزود: در حدود 400نیروی انسانی در ستاد برفروبی شمال تهران فعالیت می‌کنند که برای اسکان کارگران جانمایی‌های لازم در نواحی ده‌گانه، بزرگراه‌ها و سایت مرکزی گلچین در نظر گرفته شده و امکانات لازم از جمله آبرسانی، برق‌رسانی، گرمایشی و موارد دیگر در آن تأمین است.

نوربخش خاطرنشان کرد: دو سایت برای پخش محلول ضدیخ در سایت مرکزی و تجهیزات لازم برای بادگیری وسایل نقلیه سنگین در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: ماشین ، برفروب ، منطقه1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار