امام جمعه مشهد گفت: جمهوری اسلامی ایران هر وقت که اراده کند به دستور رهبر معظم انقلاب،پلمب تاسیسات هسته ای را می شکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت ا... سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد،با اشاره به تهدیدهای مداوم مقامات آمریکایی بر علیه ملت ایران و تکرار جمله«همه گزینه ها روی میز است» خطاب به مسئولان آمریکایی گفت:شما که در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صد ها بار سرتان به سنگ خورده،چگونه می گوید همه گزینه ها روی میز است؟

وی افزود:آمریکا در این مدت از هیچ توطئه ای بر علیه ملت ایران فروگذار نکرد و اگر توان حمله به کشور را داشتند، بدون تردید آن را اجرایی می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد:به محض مشاهده حتی یک هواپیمای جنگی آمریکایی در آسمان ایران، هزاران مشوک آمده ایران که در پشت دیوارهای اسرائیل مستقر شده اند،به سمت پایگاههای آمریکا و رژیم صهیونیستی شلیک خواهند شد.

امام جمعه مشهد،با اشاره به توافق هسته ایران و کشورهای موسوم به 1+5 اظهار کرد:دولت با اجازه رهبر معظم انقلاب و به منظور کاستن فضای ایران حراسی در دنیا و استفاده از ظرفیت های سیاسی،با کشورهای اروپایی و آمریکا به گفتگو نشست و توافقنامه ای را به امضاء رساند.

آیت ا... علم الهدی افزود:اگر قرار باشد یاوه سرایی های مقامات آمریکایی بر علیه ملت ایران ادامه داشته باشد،همه چیز را به حالت اول خود بازخواهیم گرداند.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد:ایران پس از 3 سال از دوره اول تعلیق تاسیسات هسته ای ،با دستور رهبر معظم انقلاب،پلمب ها ر ا شکست و توسعه فن آوری هسته ای خود را ادامه داد و امروز هم هر زمانی که ایشان اراده کنند ،پلمب ها را خواهیم شکست وبا قوت برنامه هسته ای خود را ادامه خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) گفت:ایشان در دوران امامتشان زمینه ساز غیبت امام عصر (عج) بودند و جامعه را برای بهره گیری مستقیم شیعیان از وجود امام زمان(عج) آماده کردند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد:وظیفه ما با گذشت 1170 سال از غیبت امام زمان (عج)، تنها امید به آینده و انتظار ظهور نیست،بلکه وظیفه ما آماده سازی جهان برای ظهور حضرت است که برای تحقق این موضوع باید در مسیر« جهانی سازی» که حرکت کنیم و تفکر شیعه را در جهان ترویج نماییم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی، برای همه ثابت شد آنجایی که مردم بخواهند وبا اخلاص به دنبال تحقق خواسته ای خود باشند،امدادهای غیبی به کمک آنها آمده وهیچ کاری از دشمنان برنمی آید.

آیت ا... علم الهدی تاکید کرد: تمام قدرت های استکباری در موضوع بازگشت امام خمینی(ره) از فرانسه به ایران بسیج شده بودند تا از این اتفاق جلوگیری کنند،اما امام با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) تصمیم خود را گرفت و به سلامت وارد کشور شد./


برچسب ها: امام ، جمعه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.