یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آمریکا تصور می‌کند که با تحریم توانسته ایران را به پای میز مذاکره بنشاند، اما راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مناسبی است تا مهر باطل بر پندارهای نادرست سران این کشور زده شود.

"محمدرضا مانی‌فر" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه راهپیمایی۲۲ بهمن فرصتی مناسب برای باطل کردن افکار ناشایست دشمنان است، گفت: ۲۲ بهمن هرسال زمان مناسبی برای سنجش مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و نشان دهنده عزم ملت برای پاسداری از شعارهای اصیل انقلاب در بهمن 57 است.  
 
وی ادامه داد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیشتر از گذشته اهمیت دارد.  
 
این کار‌شناس مسائل بین الملل تصریح کرد: درست است که در مسائل هسته‌ای به برنامه اقدام مشترک دست یافته‌ایم اما از‌‌ همان گام‌های ابتدایی روشن شد که ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانان غربی آن کم و بیش تمایل به وفاداری به آنچه به ظاهر در برنامه اقدام مشترک امضاء کرده اند‌، ندارند و از این روست که به طور مداوم از گزینه‌های نظامی روی میز سخن می‌گویند.  
 
مانی فر افزود: آن‌ها ایران را تهدید می‌کنند که در صورت پایبندی به آنچه در شعارهای اصیل کشورمان آمده همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، تحریم‌های بیشتر و سنگین‌تری علیه ایران وضع می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: آمریکا تصور می‌کند که با تحریم توانسته ایران را به پای میز مذاکره بنشاند، در نتیجه راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مناسبی است تا مهر باطل بر پندارهای نادرست این کشور زده شود.  
 
این کار‌شناس سیاست بین‌الملل با اشاره به اینکه در عرصه بین‌الملل آنچه باعث توجه رسانه‌ها و حیرت خواهد شد، حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، گفت: حضور مردم می‌تواند پشتوانه‌های حرکت نظام در مسیر دشوار پیش رو را فراهم کند.  
 
مانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را باید بسیار جدی گرفت و بیش از گذشته متوجه عمق کینه و نفرت دشمنان اسلام باشیم که هر روز بیشتر از دیروز به شیوه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به اسلام هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهمن ، انقلاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نعمتی
۱۹:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
فکر می کنید به جایی می رسید کرونا را در هوا پخش میکنید تا به راهپیمایی درنیاییم ولی کور خوندین درمیاییم حتما حتما
آخرین اخبار