قائم‌ مقام و عضو هیات مدیره راه‌آهن کشور گفت: نگاه ویژه راه آهن، افزایش کیفی خدمات است و نباید موضوع کیفی تحت‌تاثیر دیگر موضوعات قرار بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ احمد خدایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن جنوب که امروز، 20 بهمن‌ماه در محل مرکز آموزش راه آهن برگزار شد، اظهارکرد: در بخش مسافری زحمات زیادی در سال‌های اخیر کشیده شده است اما در واقع در این بخش خواستار افزایش ارتقای کیفی سرویس مسافری و ثابت نگه‌داشتن این کیفیت و سپس افزایش کمیت هستیم.

وی افزود: ما وظیفه داریم که سرویس‌ها را در بخش مسافری با کیفیت مناسب ارایه دهیم. سعی خواهیم کرد که مسافر را در مبدأ به‌ موقع سوار قطار کنیم و به‌موقع نیز مسافر را به مقصد مورد نیاز برسانیم.

خدایی ادامه‌داد: تمام واگن‌های مسافری راه آهن در اختیار بخش‌خصوصی، 70 درصد در اختیار شرکت رجا و مابقی در اختیار دیگر شرکت‌ها است. تاکید می‌کنیم که این شرکت‌ها ارتقای کیفی داشته باشند و انتظار داریم در ایام نوروز کیفیت بهتر شود.

وي گفت: توسعه بنادر خشک یکی از موضوعات در حال پیگیری وزارت راه و شهرسازی است. در حال حاضر پیشنهاد شده در اندیمشک یک محل برای احداث بندر خشک در نظر گرفته شود. انتظار داریم مسئولان استان و راه آهن این موضوع را که مورد تاکید مسئولان وزارتخانه راه است مورد پیگیری قرار دهند.

خدایی عنوان‌كرد: خوشبختانه اعتباری از محل فروش سهام فولاد خوزستان برای استان پیش‌بینی شده است. البته پروژه‌های تعریف شده برای استفاده از این اعتبار اولویت‌بندی مي‌شوند.

همچنين خسرو رشیدی، مدیرکل سابق راه آهن جنوب ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در حال حاضر مدیریت راه و شهرسازی به دنبال تحقق طرح جامع حمل و نقل است و مقدمات کار در شوراي حمل و نقل شروع شده که امیدواریم راه‌گشای توسعه هرچه بیشتر راه آهن و حمل و نقل استان باشد و به اهداف این طرح برسیم./

برچسب ها: خدمات ، راه آهن ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.