شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، با اشاره به افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و مقدسات اسلامی قدس، تاکید کرد: به علت چشم‌پوشی جامعه بین الملل از تجاوزگری‌های این رژیم است که صهیونیست‌ها به تجاوزاتشان افزوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، با اشاره به افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و مقدسات اسلامی قدس، تاکید کرد: به علت چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل از تجاوزگری‌های این رژیم است که صهیونیست‌ها به تجاوزاتشان افزوده‌اند.

این شبکه در گزارشی به واکنش خشمگین فلسطین‌ها به تجاوزگری اخیر صهیونیست‌های تندرو در حمله به محوطه مسجد مبارک الاقصی پرداخت و اعلام کرد: نیروهای صهیونیست به دامنه حملات و تجاوزگری‌هایشان علیه فلسطینی‌ها افزوده‌اند. 

نیروهای رژیم صهیونیستی در چارچوب این حملات به مسجد مبارک الاقصی حمله کردند و ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی را درمناطق مختلف کرانه باختری زخمی کردند.

"محمود الهباش"، وزیر اوقاف و امور دینی تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد حجم حملات اسرائیل  به قدس و مقدسات آن طی روزهای گذشته افزایش یافته است، به گونه‌ای که وزارت تحت مسئولیت وی فقط ظرف ماه ژانویه گذشته 48 مورد حمله اسرائیل را به مقدسات اسلامی در شهر قدس ثبت کرده است.

گزارشگر این شبکه افزود: امام مسجد مبارک الاقصی از مسلمانان و جامعه بین الملل خواست برای متوقف کردن تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تلاش کنند و برای حمایت از قدس به عنوان میراث تمدن اسلام، انسانی و مسیحی وارد عمل شوند.

در همین حال موسسه اوقاف و میراث الاقصی نیز با صدور بیانیه‌ای تصمیم‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، را که برای یهودی‌سازی مناطق فلسطینی و افزایش شهرک سازی در آنها  و آواره کردن فلسطینی‌ها از خانه و کاشانه‌شان تلاش می‌کند محکوم کرد.

تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قتل و کشتار آنها در سایه چشم‌پوشی جامعه بین‌المللی از جنایت‌های این رژیم و به علت نبود قطعنامه‌ای برای جلوگیری از این تجاوزگری‌ها و حمایت‌های بی‌پایان آمریکا از این رژیم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار