قائم مقام شهردار منطقه یک گفت: مدیران شهری در بهمن ماه سال جاری از آسایشگاه‌های جانبازان شمال تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بهروز رضایی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور تجلیل از ایثارگریها و رشادتهای جانبازان، مدیران شهری شهرداری منطقه یک، فرمانداری و شهرستان شمیرانات از سه آسایشگاه جانبازان در شمال تهران بازدید کردند.

رضایی افزود: در این مراسم که با حضور شهرداران نواحی، مدیر امور ایثارگران، مدیران شهری شهرستان شمیرانات برگزار شد از سه آسایشگاه ثارالله، بقیة‌الله(عج) و توانبخشی حضرت امام خمینی(ره) بازدید و با جانبازان دیدار و گفتگو شد.
 
رضایی با ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان اظهار داشت: تجلیل از جانبازان، تجلیل از ارزشهایی است که کمتر در تاریخ یک ملت زمینه ظهور پیدا می‌کند و آنها امانتهای انقلاب هستند.

رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، حفظ و اشاعه فرهنگ ایثارگری را لازمه اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار جامعه اسلامی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازانی که مظلومانه در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادند معنا پیدا می‌کند و حضورفعال خانواده‌های جانبازان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در اشاعه این فرهنگ بسیار مؤثر است./
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkiye
داود
۱۲:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
آسایشگاه های ما جانبازان فقط براي خودنمایی و عکس گرفتن مسئولین و مقاصد دیگر کاربرد داره خدا ازتون نگذره
آخرین اخبار