ترابیان گفت: بازخورد جشنواره های مد و لباس 3 یا 4 ماه بعد از برگزاری، در جامعه دیده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، مهناز ترابیان، مسئول انستیتو طراحی پارچه و لباس دانشکده دکتر شریعتی در خصوص روند پیشروی جشنواره های مد و لباس بیان کرد: دوست ندارم تعریف کنم ولی واقعا فکر می کنم خوب پیش می رویم و جشنواره سعی می کند که کاملتر و با بررسی های بیشتر پیش می رود.

وی اذعان داشت: بازخورد جشنواره های مد و لباس 3 یا 4 ماه بعد از برگزاری، در جامعه دیده می شود.
استاد دانشکده شریعتی تصریح کرد: وجود آقای قبادی به عنوان فرد ثابت نشان دهنده این است که نگاهی به تجربه های قبلی وجود دارد و از آنجایی که این آدم هم خوش نیت است هم پیگیر نیازی نیست از صفر شروع کنیم.

این هنرمند حوزه مد و لباس خاطرنشان کرد: در جلساتی که برگزار می شود از افراد منتخب دعوت به عمل می آید که این هم پله بعدی است.

وی ادامه داد: شکل گیری کمیسیون ها  نشان می دهد که ما آهسته ولی پیوسته و منطقی حرکت می کنیم البته از آنجایی که در این زمینه تجربه نداریم امکان خطا وجود دارد ولی رفع این خطاها نکته مثبتی است.

ترابیان اظهار داشت: با وجود شرایط سال 92 که در زمینه بودجه مشکلاتی داشتیم ولی هنرمندان مطمئن شدند که این جشنواره به صورت مداوم برگزار می شود و می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
وی در پایان تاکید کرد: آرزو می کنم به جایی برسیم که در حوزه مد و لباس حتی بدون جشنواره خودکفا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.