شهردار رودهن گفت:با توجه به اتفاقات سیاسی برای ایران اسلامی در دنیا و موضع گیری های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ،راهپیمایی 22 بهمن با شعار حمایت از ولایت فقیه مشت دیگری بر دهان استکبارجهانی است .

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: جشن های مختلفی را در ایام پیروزی انقلاب اسلامی همراه با برپایی نمایشگاه عکس و آذین بندی کوچه ها و خیابانها و سطح شهردر شهر رودهن برگزار کردیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :بازدید از پروژه های عمرانی و ملاقات خانواده های شهدا به ویژه شهید سیف الهی شهید دوران انقلاب اسلامی با هماهنگی مسئولان شهری و شورای اسلامی شهر در قالب برنامه های دهه مبارک فجر را در دستور کار داشتیم .

محرمی درمورد اجرای سیستم جدیدی در زمینه آذین بندی خیابانها با خروج از ساختار سنتی گذشته بیان کرد:نصب طاق نصرت در چند نقطه شهر و نورافشانی شب 22 بهمن از دیگر اقدامات شهرداری رودهن در قالب برنامه های دهه مبارک فجر است .

شهردار رودهن در خاتمه با اشاره به نمایش تصویری تاریخ گذشته شهر رودهن در جریان راهپیمایی 22بهمن اضافه کرد: در مسیر راهپیمایی یوم الله 22بهمن عکس هایی از تاریخ شهر رودهن را به معرض تماشای مردم می گذاریم و خاطرات شهروندان را زنده خواهیم کرد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.