تاكيد بر توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل در منطقه آزاد تجاري- صنعتي ماكو

مشاور ارشد رييس جمهور و دبير شوراي عالي هماهنگي مناطق آزاد تجاري و صنعتي كشور بر راه اندازي فرودگاه ماكو و همچنين شتاب در روند احداث آزاد راه تبريز به بازرگان تاكيد كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، اكبر تركان در جلسه اي كه با حضور استاندار آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مسئولان استان كه در محل پاويون فرودگاه اروميه برگزار شد، گفت: خوشبختانه آماده سازي و ايجاد زير ساختها در اين منطقه در ماه هاي اخير شتاب خوبي گرفته و اميدواريم با تكميل اين زير ساخت ها شاهد حضور و فعاليت سرمايه گذاران در منطقه آزاد ماكو باشيم.

وي با اشاره به اهميت و نقش منطقه آزاد تجاري- صنعتي ماكو در رشد و توسعه منطقه و همچنين ايجاد فرصت هاي اشتغال براي جوانان منطقه خواستار مشاركت بيشتر شوراي عالي هماهنگي مناطق آزاد تجاري و صنعتي كشور در توسعه زير ساختها در منطقه آزاد تجاري ماكو شد.

در اين جلسه مقرر شد فرورگاه ماكو با مشاركت استانداري آذربايجان غربي و شوراي عالي هماهنگي مناطق آزاد تجاري و صنعتي كشور تكميل و توسط شوراي عالي هماهنگي مناطق آزاد تجاري و صنعتي كشور تجهيز و به بهره برداري برسد.

همچنين در ادامه جلسه در خصوص نحوه مشاركت بخش خصوصي در احداث بزرگراه از ايواوغلي به سمت ماكو بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار