متأسفانه خاطره خوش "عصر پاییزی" با پرواز "نعمتی" از یادم رفت.

سعیدپیردوست بازیگر سریال "عصر پاییزی" با اشاره به همکاری‌اش با این پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کار فشرده بود و من طی صحبتی که با کارگردان داشتم و با وجود داستان جذاب "عصر پاییزی" حاضر به ایفای نقش شدم.
 
وی درباره طولانی شدن پروژه "عصر پاییزی" تصریح کرد: تعداد قسمتهای سریال "عصر پاییزی" بیش از حد تصورم شد و متأسفانه بازی من شروع نشده به اتمام رسید.
 
پیردوست افزود: به دلیل گرفتاری شخصی و عوض شدن زمان پخش "عصر پاییزی"، موفق به تماشای بازی خودم نشدم و مطمئنم که بسیاری از مردم هم نتوانستند کار مرا دنبال کنند.
 
وی با اشاره به کاراکتر خود، اظهار داشت: از کاراکتر و داستان "عصر پاییزی" رضایت داشتم ولی فکر نمی‌کردم که داستان با من شروع شود و خیلی از مردم هم ببینند.
 
پیردوست تصریح کرد: از همه اتفاقات فوق که بگذریم، فوت "مرحوم رامین نعمتی" خاطره خوب "عصر پاییزی" را برای همیشه از ذهنم پاک کرد.
 
بازیگر سریال "میلیاردر" ادامه داد: این اتفاق به شدت روحیه مرا تخریب کرد و من همچنان از این اتفاق افسرده هستم.
 
"ستایش2" روند خوبی را طی می‌کند. پیردوست درباره حضورش در سریال "ستایش2" گفت: بازی من در سریال "ستایش2" از جایی اتفاق افتاده که داستان برای مخاطب گیراتر و جذاب‌تر می‌شود و بعد نقش متفاوت من وارد می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم "ستایش2" که به مرور وارد موضوعات جالب‌تری می‌شود مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.