چهارمین تغییر در ترکیب شورای شهر تهران با استعفای احمد دنیامالی به دلیل حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خبر استعفای احمد دنیا مالی عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلیل حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی منتشر شد.

براساس این گزارش، خروج دنیامالی از شورای شهر تهران چهارمین تغییر در دوره چهارم شورای شهر تهران است که پیش از این نیز مهدی حجت، محمدمهدی مفتح و مسعود سلطانی‌فر به دلایل مختلف از حضور در پارلمان تهران انصراف داده بودند.

به گفته احمد دنیامالی حضور همزمان وی در شورای شهر و فدراسیون قایقرانی به لحاظ قانونی مشکلی ندارد؛ اما به دلیل مخالفتی که سازمان بازرسی در این خصوص کرده است، بنده استعفای خود را به رئیس شورای شهر تقدیم کردم تا در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کنم.

لازم به ذکر است، استعفای احمد دنیامالی به دلیل حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی و منع قانونی دو شغله بودن در حالی انجام می‌شود که در حال حاضر حسین رضازاده یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران عهده‌دار شغل دوم و ریاست فدراسیون وزنه‌برداری است و پیش از این هادی ساعی نیز از شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو به دلیل قانون دو شغله بودن بازمانده بود.

شایان ذکر است، عضو جدید دوره چهارم شورای شهر تهران افشین حبیب‌زاده است که با 108هزار و 59رأی نفر سی ‌و پنجم انتخابات شورای شهر شد و به عنوان چهارمین عضو عل‌البدل به شورای شهر اضافه خواهد شد.

گفتنی است، هنوز مهر استعفای سلطانی‌فر خشک نشده و عضو سوم عل‌البدل شورا هنوز در ضمن سوگند یاد نکرده است که عضو چهارم عل‌البدل قرار است به لیست شورا اضافه شود و در بازار داغ این روزهای استعفای اعضای شورای شهر باید منتظر ماند و دید که نفر بعدی چه کسی خواهد بود؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار