"احمد سامی" خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد، راهپیمایی های باشکوهی در پایتخت و دیگر شهرهای ایران برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روسیا الیوم گزارش داد، حسن روحانی رئیس جمهور ایران به همین مناسبت سخنرانی کرد. وی در سخنرانی خود تاکید کرد کشورش به هیچ کشوری حمله نکرده است. وی هشدار داد هر کشوری که به ایران حمله کند پشیمان خواهد شد.

"حسن روحانی" گفت: کشور ما بیش از 200 سال است که به هیچ کشوری حمله نکرده است بلکه تنها در مقابل متجاوزان از حقوق خود دفاع کرده است و امروز اگر کسی قصد تجاوز به ایران را داشته باشد باید بداند ملت بزرگ ایران در برابر متجاوزین خواهد ایستاد و آن ها را پشیمان خواهد کرد.

روسیا الیوم گزارش داد، راهپیمایان همانگونه که از سی و پنج سال پیش تاکنون رسم بر آن بوده است پارچه نوشته هایی در دست داشتند که در آن ها شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل نوشته بود. همچنین راهپیمایان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند. راهپیمایان پلاکاردهایی بر افراشته بودند که در آن ها با زبان های مختلفی به سخنان دولتمردان آمریکایی که گفته بودند تمام گزینه ها علیه ایران روی میز است، پاسخ داده بود.
یک زن ایرانی که در راهپیمایی بیست دوم بهمن شرکت کرده بود تاکید کرد: حضور ما در این راهپیمایی این پیام را به غرب می دهد که به تهدیدهای آن ها اهمیتی نمی دهیم و تصمیم هایی که آن ها اتخاذ می کنند ما را نمی‌ترساند و موضع امروز و فردای ما ثابت است و ثابت باقی خواهد ماند.

یک از شرکت کنندگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: این تجمع حمایتی از نمایندگان ایران در مذاکرات آتی محسوب می‌شود و تاکیدی بر آمادگی ملت ما برای دفاع از حقوق مشروع و تمامیت ارضی خود است.

ایرانی ها سالروز انقلاب شان را جشن گرفتند و تاکید کردند که در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند و برای هر نوع پیشامدی آماده هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار