تازه‌های نشر؛

52 شهید در "قزوین 57" منعکس و ثابت شدن

کتاب مصور "قزوین 57" باگردآوری حسن شکیب‌زاده در ایام دهه فجر و همزمان با فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد شکوفایی انقلاب اسلامی وارد بازار کتاب شد.

حسن شکیب‌زاده، مولف در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه آلبوم عکس "قزوین 57" نتیجه تلاش 12 عکاس در ماه‌های منتهی به شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، افزود: کتاب "قزوین 57" در قالب 175 قطعه عکس به معرفی 50 شهید استان قزوین در جریان شکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌پردازد.
 
به گفته شکیب‌زاده، این کتاب شرحی از رخدادهای شهر قزوین را در طول شکل‌گیری انقلاب اسلامی به صورت تاریخ نگار به مخاطبان ارائه کرده است.
 
وی اظهار داشت: 2 تن از عکاسان 12 گانه کتاب "قزوین 57" در طول دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
 
این گرد‌آورنده و مولف گفت: "نبیل" به عنوان کتابی دیگر از من که در هفته گذشته منتشر شده روایتگر سرگذشت و خاطرات مربوط به جانباز (مجید نبیل) است.
 
شکیب‌زاده تصریح کرد: این کتاب بادربرگیری خاطرات 25 تن از اهالی خانواده، بستگان، دوستان و همرزمان "نبیل" یاد و خاطره این جانباز را که دو ماه قبل به شهادت رسیده، زنده می‌کند.
 
گفتنی است که کتاب‌های "قزوین 57" و "نبیل" به ترتیب در تیتراژهای 2000 و 4000 نسخه در قطعات خشتی و رقعی راهی بازار کتاب شده‌اند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تاره ها ، نشر ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار