کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فوتبال کشورمان با مقایسه کشورهای اسپانیا، آلمان، نوعی خودفریبی است و باید خودمان را با کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل قطر و امارات سنجش کنیم.

 رضا جباری کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص کیفیت جام حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ببینید به طور کلی فوتبال ما در اصل فاقد کیفیت لازم است و ما نباید خودمان را فریب دهیم زیرا فوتبال ما بدون ساختار است و نظم و مدیریت خاصی ندارد.  
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه در برنامه‌های ورزشی تلویزیونی شاهد هستیم که فوتبال ما را با فوتبال تراز اول جهان مقایسه می‌کنند که نه‌تنها کار درستی نیست بلکه یک نوع مردم‌فریبی است زیرا مقایسه قیاس مع‌الفارق است،‌ چون فوتبال ما در حد این کشورها نبوده و نیست.  
 
جباری در خصوص مقایسه فوتبال ما هم تصریح کرد: اینکه خودمان را با اسپانیا، آلمان و انگلستان مقایسه می‌کنیم اصلا درست نیست زیرا سطح فوتبال ما با اروپا به هیچ وجه قابل قیاس نیست. به نظر من فوتبال ما هم‌تراز فوتبال کشورهایی مثل قطر، امارات، بحرین و اردن است. باید بگویم حتی ما نمی‌توانیم فوتبال‌مان را ژاپن و کره هم مقایسه کنیم و اگر می‌گوییم فراتر از سطح آسیا هستیم؛ چرا پیشرفتی حاصل نمی‌شود فقط یک دلخوشی ساده است.  
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان به علت‌های افت فوتبال اشاره و تصریح کرد: علت‌های فراوانی دارد که می‌توان به نبود ساختار که باید بگویم فوتبال ما ساختار ندارد نداشتن نظم و در آخر نبود یک مدیریت مناسب است.  
 
وی در خصوص جام حذفی و کیفیت این جام هم اظهار کرد: جام حذفی هم مستثنی از فوتبال کشورمان نیست این جام با ضعف هر چه تمام‌تر برگزار شد باید بگویم کیفیت این جام پایین و فاقد بار فنی بود.  
 
جباری در خصوص قهرمانی تراکتورسازی هم گفت: تراکتور شخصیت قهرمانی را دارا بود ولی باید قبول کرد بازی‌های خوبی ارائه نداد تراکتور یک تیم بزرگی است و چون در این باشگاه بازی کرده‌ام از این تیم شناخت دارم و امیدوارم که در جام باشگاه‌های آسیا موفقیت لازم را در مقابل تیم‌های آسیایی کسب کند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: قهرمانی ، فوتبال ، فریبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار