مارک‌های خارجی استراتژی توسعه خود را تغییر داده و از طریق آغاز خرید و فروش اینترنتی بازار شهرهای کوچک چین را باز کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش‌های رسیده از روزنامه "بیزنس ویک" چاپ آمریکا، خرید اینترنتی چین در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده و به غیر از مصرف‌کنندگان شهرها، ساکنان شهرهای کوچک و روستایی نیز با خرید اینترنتی آشنا شده‌اند.

بر این اساس، بسیاری از مارک‌های خارجی که میل به گسترش در بازار‌های چینی دارند، با تغییرات استراتژیک خود، برنامه‌های فروش اینترنتی را توسعه می‌دهد.
 
در برخی از شهرهای کوچک و مناطق روستایی چین، به خاطر کمبود فروشگاه‌های بزرگ، بیشتر مردم به خرید اینترنتی روی آورده که طبق آمار، در مقایسه با مردم شهر‌های بزرگ، مردم در شهرهای کوچک میزان بیشتری از اینترنت خرید می‌کنند.

با توجه به این وضیعت، مارک‌های خارجی که می‌خواهند در بازار چین گسترش یابند، استراتژی توسعه خود را تغییر داده و از طریق آغاز خرید و فروش اینترنتی بازار شهرهای کوچک چین را باز می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شود، در سال 2020 میلادی، توسعه معاملات اینترنتی، میزان مصرف سرانه چین را به اندازه 4 تا 7 درصد افزایش دهد.


انتهای پیام/

منبع: رادیو بین‌المللی چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار