رئیس فدراسیون کاراته با قدردانی از اعضای مجمع گفت: نگاه ویژه معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش به کاراته، موجب دلگرمی ما شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا سمندر اظهار داشت: فدراسیون کاراته طبق برنامه های تدوین شده حرکت می کند و برگزاری مجمع عمومی نیز یکی از اهداف ما پیش از اتمام سال جاری بود.

وی افزود: در این مجمع گزارش مالی، گزارش بازرس و تقویم سال 93 ارائه و تصویب شد. همچنین آیین نامه کمیته فنی هم به مدت یکسال بصورت آزمایشی تصویب شد تا این کمیته که از ضرورت های کاراته است آغاز به کار کند و معایب احتمالی آن نیز برطرف شود.

رئیس فدراسیون کاراته با قدردانی از حضور اعضای مجمع ادامه داد: می بایست یکی از روسای هیات ها به عضویت کمیته فنی در می آمد که در مجمع رای گیری مخفی انجام شد و از میان پنج کاندیدا، شهاب سلطانی بیشترین رای را کسب کرد و عضو کمیته فنی شد. این مساله نشان می دهد که نظر اعضای مجمع برای مسئولان فدراسیون کاراته دارای اهمیت زیادی است.
سمندر با تشکر از حضور دکتر نصر اله سجادی در مجمع و نگاه ویژه این مقام مسئول به کاراته گفت: ایشان اعلام کرد که حمایت همه جانبه ای از تیم ملی کاراته برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی اینچئون دارد که برای ما قابل اهمیت بود.

وی افزود: همچنین دکتر سجادی قول همکاری برای اختصاص زمینی که پیش از این نیز در اختیار کاراته بود برای تاسیس خانه کاراته داد که نشان می دهد ایشان نگاه ویژه ای به کاراته دارد.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: این نگاه ویژه باعث دلگرمی جامعه کاراته شد و حالا با قدرت بیشتری برنامه های خود را دنبال می کنیم. خوشبختانه سجادی از تحصیلکرده ها و بزرگان ورزش است که مشکلات فدراسیون ها و ورزشکاران را می داند و ما نیز تلاش می کنیم با کسب موفقیت در مسابقات مختلف جوابگوی اعتماد وزارت ورزش باشیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار