نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فلاحی در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان، گفت: برای قرار گرفتن هریس در مسیر توسعه، پیمکانکار این نیروگاه در حال تجهیز کارگاه است تا کار خود را از زمان یاد شده آغاز کند.

وی اضافه کرد: دریافت مجوز احداث پتروشیمی و همچنین ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان از دیگر اقداماتی است که در مسیر توسعه آن صورت خواهد گرفت.

در این آیین فرماندار سابق هریس نیز با ارایه گزارشی گفت: پس از زلزله 91، 14 هزار و 415واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی و نزدیک به 140 کلاس درس، 15 مرکز بهداشت و 22 مسجد نیز احداث شده است.

مرادی افزود: در این مدت به اندازه 40 سال در عمران و توسعه هریس هزینه شده و 500 میلیارد ریال کمک نقدی بلاعوض، 700 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و یکهزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به اهالی منطقه پرداخت شده است.

در آیین تودیع و معارفه فرماندار هریس، از زحمات داریوش مرادی فرماندار سابق تقدیر و حسن یحیوی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: ساخت ، نیروگاه ، هریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.