در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، دیدار تیم های فوتبال پاس گیلان و هیات فوتبال فومن مساوی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت:در این دیدار که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند
مجتبی پوربخش افزود : در ادامه این دیدارها ، صداقت آستارا با نتیبجه دو بر صفر هیات فوتبال آستانه اشرفیه را مغلوب کرد و ایران خودرو شفت و شهرداری چاف چمخاله با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

وی یادآورشد: تیم های فوتبال شهرداری چوبرتالش با شهرداری رودسر با نتیجه دو بر دو و شهاب درفک رودبار و شهرداری ماسال با نتیجه یک بر یک مساوی کردند.
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: دیدارهای شهرداری کلاچای با سبحان داروی رشت و ملوان نوین بندرانزلی با کادوس ماسال به علت آماده نبودن زمین مسابقه لغو شد.
پوربخش اضافه کرد : در جدول رده بندی این رقابت ها ، شهرداری رودسر با 38 امتیاز از 17 مسابقه همچنان در صدر جدول قرار دارد ، هیات فوتبال فومن با 34 امتیاز از 16 مسابقه دوم است و صداقت آستارا با 32 امتیاز از 17 مسابقه در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 14 تیم حضور دارند.


انتهای پیام /ش


برچسب ها: تساوی ، دیدار ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.