حوزه هنری در نخستین سالگرد حوزه هنری کودک و نوجوان به واسطه حضور بیش از 100 کودک پیش دبستانی در این فضای فرهنگی سرشار از اشتیاق کودکان شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ اشتیاق کودکان نسبت به آنچه حوزه هنری کودک و نوجوان در سال گذشته به اجرا درآمده از چیزی به جزء آشنایی مدیران و برنامه ریزان این حوزه با روحیه لطیف و تأثیرپذیر کم‌سن و سال‌ترین اقشار جامعه نشأت نگرفته است.  

بنابراین گزارش، حوزه هنری کودک و نوجوان در یک ساله گذشته فعالیت‌هایی چون انتشار کتاب‌ها و قطعات موسیقایی و موزون زیادی برای کودکان و نوجوان داشته و این کارها گام‌های محکمی درجهت نهادینه کردن نکات فرهنگی مثبت در ذهن و جان نسل آینده کشورمان به حساب می‌آیند.
 
گفتنی است که حوزه هنری کودک و نوجوان امروز به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد فعالیت خود پذیرای 100 کودک پیش دبستانی بود که در اثنای مشاهده برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این روز نسبت به محتوای برنامه‌ها اعتراض داشته و آنها را زیرخط اندیشه و افکار کودک ایرانی می‌دانستند.  

لازم به ذکر است که حوزه هنری کودک و نوجوان برای افزایش اقبال عمومی از فعالیت‌هایش باید فکری برای ارتقای محتوایی تولیدات خود بکند.  


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار