استفاده از ظرفیت‌های شورای صنفی رفاهی یکی از مهم‌ترین راهکارهای همکاری دانشجویان در انتقال و حل مشکلات خود است.

دکتر سیدظفراله کلانتری معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت‌های شورای صنفی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای همکاری دانشجویان در انتقال و حل مشکلات خود است. شورای صنفی ـ رفاهی مرکب از هفت نفر از نمایندگان دانشجویان دانشگاه، بر اساس مقررات و آیین نامه ابلاغی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با رأی مستقیم دانشجویان دانشگاه انتخاب و دارای نقش مشورتی در تصمیم سازی، برنامه ریزی و نظارت بر ارائه خدمات به دانشجویان است. 

وی افزود: بهره‌مندی دانشگاه از ظرفیت‌های دانشجویی در راستای بهبود ارائه خدمات به دانشجویان، افزایش آگاهی دانشجویان با حقوق و تکالیف دانشجویی وتقویت فرهنگ پیگیری حل مشکلات رفاهی با تعامل و از طریق مجاری قانونی از دیگر اهداف تشکیل این شورا است. 

وی از انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در ۱۳ اسفند سال جاری خبر داد و عنوان کرد: دانشجویان علاقه‌مند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و نیز ثبت نام جهت عضویت در این شورا می‌توانند به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی http: //m-daneshjooei. iut. ac. ir مراجعه نمایند. 
 
 معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: تقویت فضای مشارکت، همکاری، تعاون و ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولین دانشگاهی، فراهم نمودن زمینه لازم برای تجربه اندوزی و مسئولیت پذیری دانشجویان برای آینده وآشنایی بیشتر دانشجویان با توانمندی‌ها، امکانات و چگونگی اداره امور در دانشگاه از جمله اهداف تشکیل شورای صنفی – رفاهی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار