مبارکی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهارگفت : با تسهیل امور سرمایه گذاری اتباع خارجی زمینه فعالسازی محور ترانزیت شرق کشور و رشد منطقه فراهم می شود.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، حامد علی مبارکی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود : طرح توسعه محور ترانزیتی شرق، مبتنی بر استفاده از ظرفیت بازرگانی و ترانزیت دیده شده است و که با وجود پتانسیل های موجود بایستی با ایجاد تسهیلات و تمهیدات لازم زمینه فعالیت بازرگانان داخلی و خارجی در راستای رونق اقتصادی استان فراهم شود .

وی افزود : تلاش های ما باید به سمت توسعه منطقه، استان و بهره گیری از پتانسیل های اقتصادی و توریسم جهت درآمدزایی و رفاه مردم باشد.

وی همچنین در ادامه گفت: منطقه آزاد چابهار همانند سایر مناطق آزاد در ایران از قوانین مناطق آزاد تبعیت می کند و در جذب سرمایه گذاران خارجی مستلزم تعامل، همکاری و مساعدت همه سازمان ها و نهادهای ذیربط است.

وی خاطرنشان کرد : قوانین خوبی در این خصوص داریم و بایستی با اعمال آنها و مساعدت همه ارگان ها جذب سرمایه گذار را در این منطقه با تسهیل حضور و ایجاد شرایط مناسب جهت سرمایه گذاری و اشتغال فراهم نماییم.

مبارکی خواستار تسهیل صدور روادید و کوتاه شدن زمان آن، تسهیل شرایط حضور اتباع سرمایه گذار خارجی در منطقه و مرتفع نمودن مشکلات آنان شد./ب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.