مدیرعامل يكي از شرکتهاي امداد خودرو آفتاب از آمادگی ناوگان امدادخودرویی این شرکت برای ارائه خدمات ویژه به هموطنان، بویژه مشترکین این شرکت در نوروز ۱۳۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران افشین داداش زاده مدير عامل يكي ازشركتهاي  امداد خودرو در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای این طرح، تمامی هموطنان گرامی می‌توانند از ابتدای اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ از خدمات اشتراکی  این شرکت با 20% تخفیف استفاده نمایند.
 
وی افزود: شرکت امداد خودرو  با مجوز سازمان پایانه‌ها از ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ با هدف افزایش کیفیت خدمات امداد خودرویی و ارائه بهترین خدمات امدادی و تعمیرگاهی در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرد و در طول ۲ سال خدمت، افزون بر ۴۵هزار تن از هموطنان از خدمات این شرکت بهره جسته‌اند.
 
داداش‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت نوپا و موفق امداد خودروی آفتاب شهر طلایی ضمن بکارگیری ۴۶۰ نفر به‌طور مستقیم، برای ۸۵۰ نفر از هموطنان نیز به‌طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
 
وی با ابراز گلایه از عدم وجود یک تشکل صنفی منسجم برای شرکت‌های امداد خودرویی و ناخرسندی از شیوه کنونی ارائه خدمات که به صورت پراکنده و سلیقه‌ای انجام می‌پذیرد، ابراز امیدواری کرد: با نظارت بیشتر بر امداد خودروهای فاقد مجوز، زمینه امنیت شغلی و اطمینان خاطر فعالان این صنعت فراهم گردد .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، ناوگان ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار