نمایشگاه عکس "سینما سلام" در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه عکس‌های منتخب بخش ویژه‌ طرح "سینما سلام" در یازدهمین جشن تصویر سال عصر روز دوشنبه 5 اسفند با حضور «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و «سیف‌الله صمدیان» دبیر یازدهمین جشن تصویر سال در نگارخانه استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.



«سیف‌الله صمدیان» دبیر یازدهمین جشن تصویر سال نیز با اشاره به بخش «سینما سلام» در یازدهمین جشن «تصویر سال» گفت: « امسال معاونت سینمایی در ابتکاری جدید، ایده «سینما سلام» را برگزار کرد که علاقه‌مندان به سینما می‌توانستند یک روز را به صورت رایگان به تماشای فیلم‌ها بنشینند. در این روز برای نخستین بار در تاریخ سینمای ایران ما شاهد صف غیر جشنواره ای در سینما بودیم، عکاسان حوزه‌های مختلف از داخل و خارج سینما در آن روز عکس‌هایی از حضور خانواده ها در سینما گرفتند که امسال در بخش عکس با عنوان «سینما سلام» در جشن «تصویر سال» در نگارخانه استاد میرمیران به نمایش در آمده است».
 


«حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی نیز پس از بازدید از نمایشگاه «سینما سلام» در نگارخانه استاد میرمیران خانه هنرمندان با اشاره به روز 21 شهریور با عنوان روز «سینما سلام» گفت: « روز 21 شهریور روزی بود که مردم جان تازه ای به سینما بخشیدند، مردم با حضور خود در سینما، انرژی مثبتی به همه ی سینماگران دادند. «سینما سلام» نشان داد مردم هم چنان با سینما و سینماگران قهر نیستند، و از سوی دیگر سینماگران کشور نیز به این نکته پی بردند که مردم اشتیاق خوبی به سینما و آنچه که در آن می گذرد دارند. تصاویری که امروز در نمایشگاه «سینما سلام» به نمایش گذاشته شده است، به خوبی علاقه مردم به سینما را نشان می دهد، این عکس ها به خوبی نشان می دهد که «سینما سلام» خانواده ها را به سینما دعوت می کند، تا در کنار یکدیگر به تماشای فیلم بنشینند، امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و فراهم کردن امکانات بیشتر، آئین «سینما سلام» را در سال های آینده بهتر و هرچه باشکوه تر برگزار نماییم».
 

«حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی پس از افتتاح نمایشگاه عکس «سینما سلام» از سایر بخش های مختلف جشن «تصویر سال» در نگارخانه های خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.
 
در بخش ویژه طرح سینما سلام (یک روز سینمای رایگان) 50 عکس منتخب از آثار رسیده از عکاسان سراسر ایران، در نگارخانه استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمده است، علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نگارخانه استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.