معاون امنیتی وزیر کشور گفت: وزارت کشور و وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستند و همچنان پیگیری‌ها برای آزادسازی سربازان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "علی عبداللهی" معاون امنیتی وزیر کشور در حاشیه مراسم بیست و دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت سربازان گروگان گرفته شده اظهار داشت: براساس آخرین اخبار سربازان گروگان گرفته شده در سلامت کامل هستند.  
 
این مقام مسئول افزود: وزارت کشور و وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستند و همچنان پیگیری‌ها برای آزادسازی سربازان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی را دنبال می‌کنند.  
 
عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای آزادی گروگان‌ها مطرح شده است، تصریح کرد: تاکنون به صورت رسمی درخواستی مطرح نکرده‌اند.  
 
معاون امنیتی وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم کشور پاکستان به تعهدات امنیتی خود عمل کند و بیشتر پیگیر آزادی سربازان ایرانی باشد.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: عبداللهی ، وزیر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آرش
۲۱:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
باسلام ادب درموردگروگان گرفته شدن 5سربازمرزبان نکاتی چند را عرض میکنم اول اینکه کشورایران ودولت مردمان ان جزیکی ازکشورهای با تمدن وفرهنگی غنی است باتوجه با اینکه همیشه دولت ومردم ایران به دنبال صلح دوستی ارامش برای تمای کشورها ومردم هستنددرعین حال کشورایران برای دفاع ازاب خاک ناموس خوددارای یکی ازمنسجم ترین یگانهای نظامی امنیتی در دنیا است اینکه درنقطه صفرمرزی ازپنچ سربازعادی استفاده کندمناسب برازنده نیست من خودم بارها ان فیلم گروگان گرفته شدن سربازان ر ا دیدم و مداوم به خودمیگفتم اگرفقط یک نفرازنیروهای ویژه سپاه مخصوصااز گردان صابرین جزانها بودتمامی تروریست های جیش عدل را شاید به اسارت هم میگرفت مورد دوم اینکه باید به دولت مردان احسنت گفت که با این گروه واردمذاکرمستقیم نشد ن یعنی انهارو به رسمیت نشناختن به امیدازادی سربازان سرفرازوطن وتوفیق به مسولین ولایت مدار ایران اسلامی .
Iran (Islamic Republic of)
دلواپس
۱۶:۴۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
تو رو خدا این مرزهای کشور رو تجهیز کنید تا دیگه شاهده این جور اتفاقها نباشیم تا کی باید بچه هایی که پدر ومادرها با هزار خون دل بزرگ کردن گیر همچین نامردایی بیفتن! تورو خدا همتون واسه ازادیشون دعا کنید .آمین.
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۹:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
اینقدر نگویید که در سلامت کامل هستند کاری کنید خداییش من که جون به لب شدم تا چه برسد به خانواده اش.
آخرین اخبار