رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان از کسب اعتبار علمی- پژوهشی نشریه سنجش و ایمنی پرتو این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مصطفی زاهدی  گفت:نشریه سنجش و ایمنی پرتو وابسته به انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران اعتبار علمی- پژوهشی را به دست آورد.

وی با اشاره به موافقت اعطای این اعتبار علمی- پژوهشی این مجله در دوم بهمن ماه سال جاری در جلسه کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور افزود: انجمن حفاظت در برابر اشعه ايران با همکاری دانشگاه کاشان این مجله را چاپ و منتشر می کند.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان انتشار مقاله های علمی پژوهشی و عرضه نتايج تحقيقات آن، کمک به ارتقای سطح پژوهش و نهادينه کردن پژوهش در زمينه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، افزايش توان و اطلاعات علمی و کاربردی در زمينه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، ايجاد بسترمناسب جهت برقراری ارتباط ميان پژوهشگران و مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی را از جمله اهداف این نشریه برشمرد.

به گفته وی، ارائه ايده های نو به منظور رفع نيازهای علمی و تحقيقاتی کشور در زمينه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، بهره گيری از پيشرفتهای نوين علمی و تحقيقاتی به منظور ارتقاء سطح علمی در زمينه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه در کشور و اطلاع رسانی در زمينه های پژوهشی- تخصصی حفاظت در برابر اشعه و کمک به جلوگيری از فعاليتهای مشابه در کشور از دیگر اهداف این نشریه علمی پژوهشی است. /س


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.