در آستانه نوروز 93 و آغاز سفرهای نوروزی، پيش‌فروش اينترنتی بليت اتوبوس‌‌های بين‌شهری از 11 اسفند سال‌جاری و پيش‌فروش حضوری بليت اتوبوس در سراسر كشور توأماً از 18 اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محسن حاجي‌اسماعيلی مديركل دفتر حمل و نقل مسافر اين سازمان با بيان اين خبر افزود: متقاضيان می‌توانند جهت خريد بليت اينترنتی به نشاني www.mosaferyar.ir و يا www.payaneh.ir و همچنين ساير سايت‌های ‌استانی و سايت‌های اختصاصی شركت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه كنند.

مديركل دفتر حمل و نقل مسافر افزود: پيش‌فروش حضوری بليت در محل پايانه‌های عمومی مسافر و همچنين دفاتر مركزی و دفتر فروش بليت شركتهای مسافربری تعدادی از دفاتر متمركز در سطح شهر صورت می‌گيرد و نظارت بر نحوه عملكرد آنها توسط بازرسان ادارات كل استانی انجام می‌شود.

وی با اعلام اين كه 1100 دفتر در پايانه‌ها و مراكز شهری خدمات سفرهای نوروزی را به مسافران ارايه می‌دهند، افزود: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در زمينه به‌كارگيری حداكثر ظرفيت ناوگان تحت پوشش شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری، تعداد 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس كه غالباً از نوع VIP و ويژ هستند، 35 هزار و 900 دستگاه مينی‌بوس و 35 هزار و 800 دستگاه سواری كرايه به منظور جابه‌جايی مسافران نوروزی تأمين و تجهيز شده‌اند.

حاجی‌اسماعيلی طرح جابه‌جايی مسافران نوروزی را از 25 اسفندماه لغايت 15 فروردين ماه سال 93 اعلام كرد و افزود: طرح ارتقای ايمنی سفرهای نوروزی مشتمل بر تمهيدات لازم در جهت سرويس‌دهی مناسب و مطلوب به هموطنان عزيز از سوی اين سازمان تهيه و جهت اجرا به كليه ادارات حمل و نقل و پايانه‌های سراسر كشور ابلاغ شد و اميد است با همكاری ساير سازمان‌های خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، امر جابه‌جايی روان و ايمن مسافران در ايام نوروز فراهم شود.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار