سرگرد مافي صبح امروز از دستگيري 2 سارق منزل که سعي داشتند با ديلم در يک خانه را تخريب کرده و براي سرقت وارد آن شوند، خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهمان پرداخت.

سرگرد حسين مافي، رييس کلانتري 139 مرزداران، صبح امروز، در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از دستگيري 2 سارق منزل که سعي داشتند با ديلم در يک خانه را تخريب کرده و براي سرقت وارد آن شوند، خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهمان پرداخت.

اين مقام انتظامي با اشاره به جزييات اين خبر، گفت: از مدتي پيش تعدادي از شهروندان ساکن محدوده مرزداران، ضمن حضور در کلانتري و اعلام شکايت از سرقت هاي متعدد که در محدوده مرزداران صورت گرفته است، از ماموران درخواست کردند که به اين موضوع رسيدگي کنند.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع دستگيري سارق يا سارقان و همچنين کشف شيوه سرقت هاي آنها در دستور کار ماموران تجسس کلانتري قرار گرفت و در نتيجه تيم هاي عملياتي و پيشگيري اين کلانتري با اجراي طرح هاي امنيت محله محور براي دستگيري سارقان وارد عمل شدند.

سرگرد مافي عنوان داشت: شب گذشته يکي از گشت هاي انتظامي اين کلانتري در حالي که براي گشتزني به محدوده خيابان ناهيد واقع در ابتداي محله مرزداران مي رود متوجه مي شود که 2 مرد در حال تخريب در يک خانه به وسيله ديلم و قلم هستند که اين امر باعث مي شود، ماموران براي بررسي موضوع به سمت آنها تغيير مسير دهند.

کلانتر 139 تصريح کرد: متهمان چنان درگير تخريب و باز کردن در منزل مذکور بودند که متوجه حضور پليس نشده و زماني که پس از کلي کلنجار رفتن موفق به باز کردن در خانه مذکور شده بودند، توسط ماموران بازداشت شدند.

وي بيان داشت: هر 2 متهم در حالي که با حضور پليس شوکه شده بودند، سعي کردند با ارايه بهانه ها و عذر هاي بيهوده خود را بيگناه جلوه دهند اما اين امر ظن ماموران را بيشتر کرد و پس از استعلام هاي انجام شده مالک ساختمان مذکور شناسايي شده و به کلانتري دعوت شد.

سرگرد مافي اظهار داشت: متهمان نيز به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي هاي انجام شده ضمن اعتراف به جرايم خود اقرار کردند که سارق هستند و با همدستي هم اقدام به سرقت منازل شهروندان محدوده غرب و شمال غرب تهران مي کنند.

گفتني است، هر 2 متهم پس از اعتراف به جرايم خود و استعلام هاي انجام شده از سوابقشان که طي آن مشخص شد هر 2 سابقه دار هستند، به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند و دستگيري اين سارقان به رضايت خاطر شهروند مذکور ختم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
چه فایده بعد از چند ماه دوباره میان بلای جان مردم بشن
آخرین اخبار